tirsdag den 7. april 2015

Bøllespirer

Inden min tur til London sammen med Alice, forsøgte jeg af flere omgange at lave indlæg på bloggen fra min mobil via Blogger app'en. Men af en eller anden grund, har den meldt fejl hver gang. Så nu ligger der en del blogindlæg på min telefon, som jeg ikke kan få lov at udgive. ØV!

Men heldigvis virker den gode gamle metode. PC'en.

I dag får i en gengivelse (næsten da) af et indlæg der er ca 3 uger gammelt.

Alexander 4 år går i en børnehave, hvis logo er en solsikke der vokser sig ovenud af et drivhus. Børnehaven har hvert år solsikker i deres have for at symbolisere de dejlige børn. Men sidste år fik de ikke sået solsikker. Og i år synes Alexander at det der med planter er lidt sjovt. De gror jo. Og nogle typer gror hurtigt.

Så vi måtte sikre, at børnehaven får sået solsikker i år. Derfor lavede jeg denne fine "mælke"karton på skæreplotteren og fyldte den med breve med solsikkefrø. Udenpå skrev jeg Bøllespirer....for det er præcis hvad ungerne i børnehaven er.


Børnehaven blev rigtig glade for vores gestus...og lur mig om ikke de har solsikker i haven i år. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar