fredag den 20. marts 2015

Noget med en shop og Etsy

og shoppen har hjemme på Etsy...

Kender du Etsy?

Hvis du bare elsker håndlavede, skæve, sjove og anderledes ting eller mangler det rigtige symønster, tilbehør eller materiale, ja, så tror jeg søreme det findes på Etsy.

Jeg har også åbnet en shop på Etsy. Primært for at sælge nogle af de motiver til strygestof jeg designer, men også mønstre på tøj til børn og voksne. Se f.eks. dette indlæg. Jeg laver tit selv mønstre til beklædning og har også delt nogle gratis her på bloggen.
Fx kan du finde et gratis mønster på en elefanthue lige her: ELEFANTHUE
Og på basisbukser lige her: BASISBUKSER
Her er et mønster på undertrøje med bryderryg: UNDERTRØJE

Du kan altid klikke på tagget "gave" eller "gratis" under mine etiketter i højre side af bloggen.
Her er også et link til Etsy shoppen: VELKOMMEN

Og se lige hvad der findes på Etsy af lækre sager.....kan du lade være med at kigge ind?



Jeg er vild med disse greb

Flotte print på disse puder


Og en super fed bænk






Ingen kommentarer:

Send en kommentar