søndag den 9. december 2012

Vinderne er trukket...

Vinderne af min UFO Giveaway er trukket. Med lidt hjælp fra random.org.
Jeg er imponeret over alle dem der ville deltage og hjælpe med at undgå, at lækre sager ender på de evige opbevaringsmarker...

Og nu til vinderne:

UFO nr. 1: Julie Jensen
UFO nr. 2: Marlene Høj
UFO nr. 3: Julie Jensen
UFO nr. 4: 1i11e.1u11e
UFO nr. 5: 1i11e.1u11e
UFO nr. 6: englen
UFO nr. 7: pspgirl
UFO nr. 8: Tina Rasmussen
UFO nr. 9: pspgirl
UFO nr. 10: Sabine

Tillykke til jer alle 7...der er nemlig 3 der har vundet mere end 1 UFO... Sådan kan man jo være så heldig!

I må meget gerne sende mig en mail på: kontakt@krudtfugl.dk med adressen hvor UFO'erne skal lande ;-)

God fornøjelse med at få færdiggjort jeres præmier. Jeg håber de vil bringe glæde.

3 kommentarer:

  1. Ihh hvor fedt! Det er da vist mig der har vundet den ene :D

    SvarSlet
  2. jaaa jeg har vundet 2 .... hvor dejligt.
    har sendt dig en mail
    god jul til dig og dine
    knus lis

    SvarSlet
  3. Ih hvor er det dejligt at høre fra jer. Og at i bliver så glade for mine UFO'er. SKØNT! Jeg får pakket og sendt UFO'er afsted til jer jeg har hørt fra i morgen. Ha' en dejlig aften.

    SvarSlet