lørdag den 1. december 2012

Juletøj til de kære små.

Jeg har været ved at fundere over det der med juletøj. Det er jo egentlig et ret sødt koncept. Især til de helt små.
Jeg synes dog ikke der er så meget af slagsen til børn fra 2 år og op, uden at det bliver lidt for poppet eller alt for klassisk. (læs: Overkulørt eller vest med rød butterfly).

Jeg er derfor i gang med lidt juleforsøg. Indtil videre er det blevet til disse 2 bluser som er færdige, og så er der 2 par bukser og lidt tilbehør på vej.

Disse bluser er dog til salg:
Begge er str. 92. Den med de røde ærmer, er lidt lang i kroppen og kan fint bruges som en kjolebluse over leggins. Bortset fra det, synes jeg de er sådan rimelig unisex når det kommer til juletøj!

Sælges for 195 kr. pr. stk. inkl. porto.



Glem ikke min spøjse UFO-giveaway 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar