tirsdag den 14. august 2012

Inspiration

På Krudtfugls Facebook side har der været en konkurrence, hvor præmien var 8 ark strygestof efter eget valg plus en ekstra overraskelse.
Vinderen blev Alice med bloggen Made In Wonderland By Alice. Hun lavede nogle lækre sager med strygestof og vandt præmien.
Alice er en glitterpige, så selvfølgelig skulle hun have masser af glitter strygestof. Hvad ellers?

Jeg vil ikke snyde jer for et udpluk af de lækre bidrag, så her er lidt inspiration:


Alle bidragene kan ses på Facebook siden

Og psssst.... Der er en GiveAway under opsejling her på bloggen....

5 kommentarer:

  1. Tusind tak for de pæne ord, Hanne. Jeg er en glad og stolt vinder. Og glæder mig utrolig meget til at komme i gang med alt mit nye glitter ;-)


    Glitter is for life, not just for christmas!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så håber jeg, at du viser resultaterne frem på dit blog? Og krydrer det hele med en masse glitter!!!

      Slet
  2. Jeg skal gøre mit bedste ;-) Og altid glitter ;-)

    SvarSlet
  3. Hej :)
    Hvordan køber man strygestof gennem din hjemmeside? :$

    Mvh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine

      Send mig en mail på kontakt@krudtfugl.dk så klarer vi det hele sammen. ;-)

      Slet