mandag den 21. maj 2012

Sommertøj Vol. 2...eller sejl og flyv!

I mit forrige indlæg tvivlede jeg på størrelsen af hovedåbningen i sommerskjorten.....og jeg fik ret!!! Desværre.... Så nu skal der sprættes op og sys om. Eller sådan noget!

Men der skal jo mere sommertøj til, så det er blevet til et par Sailor-knickers, med knapper fra Anittas lager og et anker i strygestof. Mønsteret er fra det seneste Ottobre.



Jeg har også begået et par hygge-jersey bukser i flyverstof fra Stof2000. Også efter mønster fra det seneste Ottobre (behøver jeg sige, at jeg synes det sidste nummer bød på mange godter???). Snoreringene drillede lidt, men det lykkedes. 


Og nu SKAL jeg altså få færdiggjort de UFO'er (UFærdige Objekter) som fylder på sybordet....der er både T-shirts, knickers og sommerdragter. Og det må jo være på høje tid at nå i mål med den slags nu hvor sommeren er over os!


2 kommentarer:

  1. Det blad har jeg også og der ER mange lækre i denne gang:-) Har lige fundet din blog og skal helt sikkert snuse videre.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Jeg er i gang med næste model fra bladet, det er bare et hit! God tur rundt på bloggen.
      Hanne

      Slet