mandag den 16. januar 2012

Nye "godter" i S&S...

Ja ja, i "fagsprog" kaldes butikken S&S, men for de uindviede er navnet Stof & Stil!

Jeg havde lige et ærinde i butikken sammen med Karina i dag. Vi manglede liiige lidt til bagsiderne på nogle hagesmække og noget stof til et hyndesæt til tripp trapp stolen.
Og hvornår er det nogensinde lykkedes nogen at kigge ind i S&S uden at købe mere, end der står på sedlen?
Det er i hvert fald aldrig sket for mig!

Så resultatet blev:
Hvidt jersey
Bagsidestof til hagesmække
Koksgrå halvpanama (og nu kommer det "andet")
Kantebånd (tilbudsvare, så det tæller ikke)
Babyfløjl i støvet lys blå, lys rosa og petrol (fra restebordet, så det tæller heller ikke)

Faktisk holdt jeg mig til listen, for de fleste ting jeg købte, talte alligevel ikke!

HURRA!

Nå, men S&S er begyndt at få nye varer hjem. Jeg fik ikke knipset dem alle, men her er et lille udpluk....fast bomuld og jersey:

3 kommentarer:

  1. kan forøvrigtig rigtig godt lide din måde til hvad der tæller med i hvad man må købe. kan godt lide at restebordet ikke tæller med :)

    SvarSlet
  2. Restebordet tæller aldrig.....det er jo næsten halv pris!
    Og der står i øvrigt i mine stof-indkøbs-regler, at babyfløjl ALTID er tilladt! ;-)

    Jeg kunne også have købt (næsten) det hele. Men især det orange og blå med flodheste....det skal helt sikkert i samlingen!

    SvarSlet